23 Haziran 2013 Pazar

Ev sahibi türbanlı karısını siktim

2013 ocak serisi arşivinden sex hikayeleri Evlendikten sonra 2 yıl geçmişti ve biz yeni bir eve taşınmıştık. ev sahibini sadece bi kere görmüştüm yanında türbanlı eşi ile beraber, kira kontratı yapmak için. alımlı hoş bi bayandı. kalın dudakları 1,60 boylarında 55-60 kg ağırlığında ela gözlü bi bayandı bakışları çok şuh ve davetkardı. ama ben hiç oralı bile olmamıştım çünkü yeni evli sayılırdım. kiramı her ay onların banka hesabına yatırıp haber verirdim. ve her seferindede eşi işde olduğu için türbanlı nur hanım bakardı tlf a konuşmaları bile insanı eritirdi. tabi bende bu sırada cıvımaya başlamıştım bile. derken 2-3 ay sonra nur hanım artık kirayı bankaya yatırmayın o kirayı benim almam lazım ama eşim alıyor ve bana vermiyor dedi. sizden ricam kirayı eve bırakın ben gelip alırım dedi. ayın 7 sinde kira günüdür. (5.inde maaş aldığım için) aylardan temmuz günlerden pazar idi. yaz tatili olduğu için eşim şehir dışına annesinin yanına gitmişdi. derken bu kadın çıktı geldi pazar günü saat 11 civarı sabah bense yeni uykudan kalkmış boxer ile evde dolanıyorum. açtım kapıyı afedersiniz rahatsız ettim galiba dedi. bende rica ederim buyrun dedim içeri davet ettim. içeri girerken beni öyle bir süzüşü vardıki anlatamam. tam kapıyı kapatırken bir ayak darbesi ile kapı durdu. bide baktım mobilyacı eşi hamit bey saniyelik duygularım düşüncelirim hayellerim hepsi yok olmuşdu bi anda. sonra oda girdi içeri çay kahve yada soğuk bişey alırmıyız diye sordum. nur hanım hava sıcak soğuk bişey verirseniz iyi olur dedi. hemen meyve suyu ikram ettim. bu arada nur hanımın üstünde beyaz ve uzun yelek içinde dar bi bluz başında pembe bi başörtüsü ve altındada çingene pembesei ve çok dar bi etek vardı. oturunca sütun gibi bacakları belli oluyordu. birden benim ufak geveze harekete geçti ve o annı adrenalı i ile dimdik oluverimyişdi ve heyecandan üstüme bişiy giymeyi bile unutmuştum. özür diledim üstüme bişi alıyım dedim. hamit bey gerek yok canım dedi rahat ol ev hali dedi eşi ise başıyla onu onayladı o an dedim hayallerim gerçek olacak die. nur yavaşca bacağını aralamış gözü benim alette şuh bakışlarla tahrike devam ediordu. kalbim yerinden çıkacak gib oldu beyaz çamaşırını görünce. bacakları o kadar güzeldiki bembebayaz zerre leke yoktu.bu arada hamit bey elini eşinin eteğin üstünden nur un üstüne attı ve bana gülerek eşim çok güzel demi dedi. ben şoktaydım sadece başımla onay veriyordum. derken bunlar öyle uzak durma gel yanımıza dediler ayağa kalkmaya utanıyordum sex hikayeleri çünkü küçük geveze ayakta dimdik duruyordu. utana sıkıla ayağa kalkmamla nur un lafını patlatması bir oldu. ooo bizim kiracı çadırı kurmuş! hamit bey hemen elimden tuttu ve eşinin yanına oturttu ben artık onların kontrolündeydim bir eliyile karısının elini benim küçük gevezi okşattırıyor diğer eliyle karısının bacaklarını bana bir dakka böyle sürdü ve ben ölecek gibiydim zevkten. bir hışımya nur ayağa kalktı ve eteğini aşağı indirdi aman tanrım o ne güzel bir tendi dokunsam yanarmıydım acaba derken o tas gibi amcığını ağzıma dayadı külotun üstünden ısırıyordum ve oda başımı ezercesine amına bastırıyordu. dayanadım bir hamle ile külodu indirdim. külodun altından tas gibi duran am birden karşımda dikili verdi kokusu nu anlatamam o kadar hoştuki ben oturmuş vaziyette nurun amını emerken eşi arkasından göğüslerin okşuyordu ve benim elim kalçalırında her bir yerinde geziyordu. Kadından inleme sesleri geliyordu. dili amının en derinlerinde gezdiriken birden boşalıverdi ve canım kiracımmmmmmmm diyerek bacaklarından aşağı sular akmaya başladı ilkez böyle bir orgazm a tanıdık oluyoırdum ve hiç bir damlası ziyan olmasın die hepsini yalyıordum. sonra benim küçük gevezyi bir hamle ile eğilip ağzına aldı o kadar güzel amiyordu ki ve boğazına kadar sokuyordiki dayanamıyordum bu arada eşi arkadan ama çalıyor v eher girişinde benim geveze nurun boğazınada dahada bir griyordu iki dakka böyle sürdü dayanamadım ibağırarak boşaldımki ağzının içine bir avuç dolusu bacaklarım titriyordu ve bu arada nurun eşi ve nurda gelmişlerdi. nurun doyamaya niyeti yoktu beni sır üstü yatırdı tekrar ağzına almaya başladı eme eme eski haline getirdi kalın ve damarlı 18 liği içimde hissetmek istiyorum die bağırıyordu. hiç kalkmadım yerimden ve yavaş yavaş amına sürte sürte başını içine aldı başı içinde götünü kıvırıyordu bende götünün deliğine parmağımı sokmaya çalışyordum bu ona daha bi zevk veriyorrdu çünkü inlemeleri ayyuka çıkıyordu birden başı içined olan gevezi kopla içine aldı ve zıplamaya başladı kocasıda bu arada ağzına veriylordu kadın inleye inleye boşalırkende bulutlarda idim. ve o hızla bide amcığının sıcacık sularıyla benim ki karışmıştı artık zamanı gelmişdi onu götten sikmeliydim bu arada eşi de gözlerini yummuş halinden memmun bir şekilde nur oldumu istediğin die bağırıyordu. hemen lafa girdim heyecanları sürerken anal istermisiniz diye nur asla olmaz bu çok günah dedi . bende bunlar değlimi yaşadın madem her şeyi yaşa dedim. kabul etmez gib lodu hamit bey ısrar etti. bende istiyorum onun yarağının götünü parçalamısnı dedi. ve ben hemen başladım götten yalamaya şip şip yalıyordum götünün deliğin kasları kuvvetli idi deliğin açılmaya hiç niyeti yok gibi idi bunda nurun kendisini sıkmasınında payı vardı ama daha fazla dayanamadı ve o yuvarlak dar kalçlarını gevşetti götünün deliğide yumuşamaya başlamışdı hemen krım getridim ve onun götünün deliğine ve benim parmağıma sürdüm paramağımla yavaş yavaş içine girerken titrediğiini hissediyordum delikde iyice açılmaya başlamışdı paramağım çekip benim 18 lik gevezinin başını yasladım buna domalınca bi görüntüsü varki akıllaar zarar o kalça dehşet bişidi. sonra benim gevezinin başını hafiften içine doğru ittim aaaaahhh die bi ses çıkardı eşi hamit hemen yarağını ağzına verdi o yarağı emerken bense hafif içine giriyordum götten onun daha fazla bağırmasını istedim bi an ve olanca gücümle bastırıp götünün derinleklerin idoğru yol almamla nur ağzında yarakla bağırması bir oldu o kadar canı yanıyor v eaşırı zevk alıyordu her yeri titriyordu ağlamaklı bi se tonu ile kiracı kocamm geçir die bağıroyordu. o öyle dedikçe ben daha bi hızlı bastırıyordum. geldim geleceğim birden titremesi kesildi ve öyle bir boşaldıki divanın üstü su dökülmüş gibi oldu bende daha fazla tutmadım ve o sıcacık götünün deliğinin içine boşalıverdim. hayatta böyle bi zevk tatmamıştım ama devamını getirmek gibi bi niyetim yokut çünkü eşim in haberi olsa boşanma sebebi idi. o günden sonra çok ısrar ettiler ama bir daha onlarla yapmadım ve evdende ik ay sonra eşimin istememsine rağmen çıktık. herkese bu zevki tatmasını öneririm..

3 yorum:

  1. 0(SIFIR BEŞYÜZ OTUZ BİR BEŞ YÜZ ELLİ DÖRT ON BEŞ YİRMİ ALTI)5..SLM İSTANDA YAŞAYAN3 KENDİNİ YALNIZ VE MUTSUZ HİSSEDEN 1EVLİ DUL VEDE EVLİ ÇİFTLER5 HOŞÇA SAATLAR GEÇİRMEK5 İSTERSENİZ4 TABİKİ DE HİJYEN VE GİZLİLİK1 ŞART OLMAK ÜZERE5 SİZE BİR TELEFON KADAR 2YAKINIM.(0531 554 15 26)ÇOCUGU 6OLMAYANLARA DA YARDIMCI OLUYORUM BAYANLARA MASAJ DA YAPIYORUM ,,,0531 554 15 26..NOT:TELEFON GİZLİGE AÇIK OLUP LÜTFEN REELDE GÖRÜŞECEKLER ARSIN:::….PASİFLER ARAMASIN…..İSTANBUL İÇİ OLANLAR ARASIN..ALETİN BOYU 20 CM KALINLIGI 15 CM;DİR…..0531 554 15 26….İSTEYENE WATSAPTAN RESİM ATABİLİRİM….0531 554 15 26…....

    YanıtlaSil
  2. 05432828618 SLM BN IST JIGOLO KORAY SEKSE AC OLAN SINIRSIZ HEYECANLI BI OKADAR HOŞ VE GÜZEL Bİ SEKS YASAMAYI ARZLYN GERCEK SEKSI FANTAZIYI ZEVKI DOYASIYA YASAMAK ISTEYEN EŞİNDEN GİZLİKACAMAK YAPMAK ISTEYEN EVLİ BAYANLAR GÜVENİLİ SIRDAS DOST JIGOLO ARAYAN KALIN VE BÜYÜK SEVE 18 VE 90 YAŞ ARASI DUL EVLİ BEKAR KAPALI ŞİŞMAN OLGUN BAYANLAR VE ARALAINA PATNER ARAYAN EVLİCİFTLER ARAYIN TNŞLM 19CM VE KALIN 0543 282 86 18 LÜFEN GERCEK SEKSE IHTİYACI OLAN ARASIN

    YanıtlaSil
  3. Merhaba, Mutsuz ve Doyumsuz Bayanlar Adana ve çevresinde yaşayan, Reel birliktelik düşünen, Gizlilik ve Güven İçerisinde İlişki Arayan Seks'te Sınır Tanımayan ve Ne İstediğini Bilen Doyumsuz Bayanların Mesajını Bekliyorumm
    0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    Merhaba, Evli Çiftler Eşi için Büyük ve Kalın Düşünenler.. ( Fotoğraf ispatlı ) Eşinizin Mutluluğuna Engel Olmayın 0545 352 25 52 Özele Açık! Whatsapp Var Skype™: Dost_erkek01 Not:Tek Erkeqim.. Deneyimim var.

    Merhaba, Grup seks fante*zisini gerçekleştirme düşüncesinde olan Kararlı Samimi Paylaşıma Açık Gizliliğe Önem Verenler

    * Evli Çiftlere 3.TEK ERKEĞİM!

    * Kocasının yanında bir başka tene dokunma arzusu olan

    * Tost olmayı arzulayan bayanlar

    * Karısı gözlerinin önünde başka bir tene dokunurken aldığı hazzı görmek isteyenler beyler

    * Sizi tanıyan sizin hassasiyetinizi bilen gizliliğe önem veren deneyimli güvenilir sırdaş samimi dost olarak tanışmak isteyenler

    * 0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    YanıtlaSil